halaman

Thursday, January 27, 2011

think opposite of negative

perasaan hiba dan sedih adalah perkara biasa bagi manusia. ada sesetengah manusia,kesedihan tu kena kongsi dengan orang lain,baru perasaan lega tu timbul. tetapi,bagi aku,kesedihan,kekecewaan,kehampaan,semua aku telan sorang-sorang kot. well trained! sebab dah selalu sangat terkena mcm ni,aku mcm dah lali,ibarat macam makan nasi je. takde effect kat aku. menunggu seseorang yang sesuai untuk dijadikan tempat meluahkan masalah ibarat menunggu bulan terbelah dua bagi aku.
lebih senang bergerak secara solo,walaupun kadang-kala,kalau kena attacak mmg redha la. tapi tu la kenyataan hidup. kena belajar berdikari. takde orang yang mampu tolong kita sampai bila. orang lain pun ada masalh sendiri,tak kan aku nak menyibukkan diri diorang dengan masalah aku. tak patut kan?? btw,thanks la kepada kawan-kawan yang sudi mendengar sepatah dua kata masalah aku. kawan tak kan lari,awek akan lari,sambil tinggalkan taik.

No comments:

Post a Comment