halaman

Wednesday, March 23, 2011

theendofthejourney

aku tahu,mesti ramai yang dah update blog cerita pasai kesedihan nak tinggaikan alam bina. mesti ramai punya. percaya lah cakap aku. walaubagaimanapun,aku tetap nak buat satu entri pasal kesedihan aku nak tinggalkan alam bina. masyaallaaaaaahhhhh...... sedihnyaaaaaaa.

masa ni,perkataan basem belum tercipta(agaknya)sebab semua baru nak start kenal. belum tumbuh tocang lagi.



selepas habis kelas GC(first kelas GC kot)
aku paling rindu gambar ni sebab danial hakim still dalam group. asal kau dah lain doh hakim,sumpah aku rindu kau yang dulu.




ramai2 pegang banner hakim. tanda sokongan beliau menjadi JKP

ARCHIWEEK(kita main ketuk selipar dengan baldi macam orang gila,tapi enjoy)

gambar blur-muka aku tak nampak-malam tu kena layan mcm budak form1. nice one lah! =.=
FIRST TIME KAYAK(ada dian mashita laaaa :-) 
hakim in the group that day


aku rasa aku paling tough dalam ramai2 tu

kita balik semayang jumaat sama-sama,kita celebrate birthday sama-sama,kita jadi bodoh pun sama-sama

ingat lagi tak kita pergi cheras sebab nak mandi swimming pool??


broga hills dan malam GARIS




and our last trip la aku rasa,RIMBUN DAHAN

one happy family "at home"

jaguar ni la yang azah mintak kat aku

kalau tak tau baca maknanya buta huruf

muka2 manis para ABIAN

sexeh back of me
eventhough aku takdak awek,tapi aku berbangga sebab ada kawan-kawan yang hensem macam aku serta cantik dan comel macam sarah

kami hensem tapi tak basem!!!


p/s: dah split nanti roger-roger ah

4 comments: