halaman

Wednesday, October 19, 2011

makanan aku kecik2 dulu



kalau nak tau,dulu aku main badminton. time darjah 1 camtu la.
depa ni la inspirasi aku,tapi ntah macam mana,aku stop dah
sebab raket patah kot,bapak aku tak mau beli dah,dengan shuttleock selalu
naik atas bumbung.

yang ni paling AWESOME wei! dulu tepat ja pukul                        
6 petang hari sabtu,dah terpacak depan tv. robot2,dia 
pun cun! megazord. yang kaler putih tu pedang dia
boleh cakap. aku selalu yang merah la, sebab aku abang
sulung. wahahahaha!!! go go power rangers!!

rawrrrr!!! cybercops!!

tapi sekarang cuma ada upin ipin. power rangers pun dah tak best dah. shinchan dgn doraemon pulak tunjuk time maghrib. tapi sekrang ni budak-budak kecik dah main ipad,iphone,laptop,psp,ps3. tak layan dah tengok tv ni. untunglaaaaaaaa.....

1 comment: