halaman

Sunday, February 27, 2011

kali ke- tiga

dah masuk kali ke tiga aku update blog aku dalam masa 2 jam. first time aku rasa. tapi benda ni memang aku dah tak boleh simpan dalam kepala otak. beban. seksa. perit. pedih pun ada

aku mengaku yang AKU MEMANG SUKA DIA!. serius shit aku tak tipu! aku suka style dia. tapi ada something yang kadang buat aku rasa aku patut lupakan perasaan tu. apa dahal haiqal?? apa masalahnya?

aku rasa aku memang tak layak untuk dia. JURANG JAUH. dia lain aku lain. aku lain yang teruk,dia lain yang bagus. aku memang tak layak untuk dia. aku tak boleh bagi macam mana yang dulu punya bagi kat dia. aku tak rasa kalau aku go dengan dia,kami boleh lama. nanti dia benci aku. aku takut. SUMPAH!

AKU TAK KOREA
AKU TAK BIEBER
AKU TAK M SHADOW

SO MEMANG AKU TAK LAYAK LA SENANG CAKAP!

apa yang aku ada? takda apa-apa. so haiqal lupakaaaaaaaaannnnnnn.

No comments:

Post a Comment