halaman

Sunday, March 13, 2011

tragediterperanjat!

semalam aku bergerak ke johor demi menemani aman serta akram pulang ke kampung halaman. nak buat macam mana MUSTANG GTR 500 yang aku tempah kat US tu tak siap lagi,dia cakap spare part tayar habis sebab musim bunga belum tiba. so bunga tayar takda. dia ingat aku bodoh mcm pak dia. kalau dah siap nanti,boleh la setiap minggu aku balik tepen. kalau naik mustang,senafas je dah sampai. no hal lah.

first time jejak kaki serta hidung kat johor. area muar. dapat tengok sekolah warnab,SAMURAI. singgah rumah akram. kat sini la terjadinya tragediterperanjat. aku sebenarnya serba salah nak cerita sebab dia melibatkan maruah orang lain. dah la kena cop pemfitnah,aku dah tak nak dicop pencabul maruah pulak. dipendekkan cerita,aku ternampak orang tengah meneran secara tidak sengaja. sorry la sang pelangi(bukan nama sebenar)

aku tidoq kat rumah aman. rumah kampung. dah biasa dah dengan rumah kampung ni sebab aku pun dok kampung jugak. malam tu pi makan kat sabak awor. terbaeeek cakap haaang. walaupun berjanggut nak tunggu ikan bakaq dia siap,tapi penantian tersebut berbaloi. masa tengah dok tunggu ikan sampai,akak aman tanya la aku,aman ada skandal tak??? belum sempat aku jawab,adik dia menyampuk. rahim namanya. dia tiba-tiba dengan YAKIN serta MOSESNYA tanya kakak dia. "siti tau tak skandal tu apa??" haa,apa dia?? akak dia tanya. dengan muka innocent serta tanpa rasa bersalah,dia cakap skandal tu BERSETUBUH. (hangpa boleh bayang kot macam mana aku dan aman berganding bahu gelak kat rahim ni)

ada lagi benda2 lawak yang aman buat secara tak sengaja,contohnya

aman park kereta-nak gunting rambut-orang ramai-patah balik-pergi kereta-dia tekan2 tayar-sepak2 tayar-dia ingat pancit-rupa2nya tu bukan kereta dia
(hangpa sendiri tau kan mcm mana dia punya sengal?? subhanallah)

dah la. malas tulih panjang2,pendek2 sudah la. ni pun belum tentu ada orang nak baca

p/s: takdak gambaq sebab aku orang susah,tak mampu beli kamera. laptop pun pinjam.

No comments:

Post a Comment