halaman

Saturday, April 2, 2011

trollingyouoldman

sama kan?? KAHKAHKAH
mulut pedas,makan kaki la jawabnyaa. tapi nasib baik la pemikiran waras aku masih mampu mengontrol kemarahan aku. kalau tak,memang dah lama meja serta kerusi terbang diawangan lalu hinggap kat kepala.
sampai sekarang aku masih tak paham apa yang dia nak dan apa sebenarnya aku kena buat.
dia memperanjingkan design aku. ok fine,mungkin sebab dia arkitek yang dah ada master dan aku cuma pelajar asasi yang baru nak bertatih. okay,fine sekali lagi. tapi tindakan dia memperanjingkan design aku bukannya cara untuk aku belajar,dan cara dia seolah-olah gaya seorang samseng sekolah menengah yang mengepow budak tadika lalu mendabik dada kat depan awek, kononnya dia la taiko. tunggu lagi 15 tahun. aku gegar rumah dia dengan mustang!

dia tak layak mendapat penghormatan aku.





No comments:

Post a Comment