halaman

Saturday, September 17, 2011

BPH!

aku tak tahu la apa silapnya,tapi aku memang tak suka lah life macam ni. duduk dekat bilik yang kuncinya mengambil masa 2 minit untuk dijolok,bukanlah sesuatu yang aku harapkan apabila berada di um. jauh dari kawan sepermainan,jauh dari tempat asal aku,juga jauh dari kegembiraan.

mula-mula jejak kaki kat sini pun aku dah dapat expect hidup aku takkan semanis kurma seperti dahulu. jauh naaaak haraaam! dari fakulti. afiq pulak selalu takdak. tak boleh salahkan dia juga,dia student archi,memang susah nak lekat kat bilik.

bila ada peluang nak melepak,memang aku orang paling happy. tapi bila part nak balik bilik,aku macam orang nak mati. laluan puaka ke sini membuatkan aku nak angkat fuck tinggi-tinggi biar semua orang tahu betapa bencinya aku,so that ada la NGO yg dapat membantu aku keluar dari kemelut yang lagi dasyat dari somalia. tinggal kat sini ibarat menyekat setiap pancaindera manusia.

aku nak tukar jugak,aku tak kira! 9th sucks!!

2 comments: